#1 2013-10-31 22:55:03

maly

Administrator

Zarejestrowany: 2013-10-26
Posty: 9
Punktów :   

REGULAMIN

NIE PRZESTRZEGANIE REGULAMINU I ŁAMANIE ZASADY GRY KOŃCZY SIĘ ŚMIERCIĄ LUB WYDALENIEM Z ROZGRYWKI.
NIE ZNAJOMOŚĆ REGULAMINU NIE USPRAWIEDLIWIA



REGULAMIN MOŻE SIĘ JESZCZE ZMIENIĆ
Aktualizacja 05.11.2013

- Stawienie się w określonym w programie Zlotu miejscu i czasie.
- Zapoznanie się z udostępnionymi przez Organizatora regulaminami i zasadami, zaakceptowanie przepisów, czego bezpośrednim potwierdzeniem będzie zapisanie się na impreze.
- Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w regulaminie, o czym wszyscy zainteresowani zostaną powiadomieni.
- Osoby lub grupy w rażący sposób naruszające regulamin i zasady dobrej zabawy muszą się liczyć z możliwością usunięcia ze ze zlotu. Od razu, oraz przyszłych edycji.
- Każde naruszenie regulaminu może być traktowane upomnieniem, śmiercią podczas rozgrywki oraz wydaleniem ze zlotu
- Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmiany daty imprezy ze wzgledu na ilość osób
- Nie dostosowanie się do stylizacji danej grupy skutkuje nie dopuszczeniem do rozgrywki chyba, że na miejscu zdołasz zmienić swoją stylizację tak by odpowiadała normom.
- Zakazuje się stylizować na żołnierza, z wyjątkiem wojska.
- Osoby nie zapisane na listę nie mogą brać udziału w rozgrywce


ZASADY WALKI I BEZPIECZEŃSTWO
- Dozwolone jest używanie wyłącznie replik broni typu ASG. Jedyna dopuszczalna amunicja to plastikowe kulki 6 i 8 mm BB.
- Dozwolone jest używanie replik broni białej zrobionej wyłącznie ze styropianu lub gąbki ew. z innego tworzywa, które nie zrobi krzywdy drugiej osobie i nie przekraczająca 0,5 metra.
- Wymagana jest ochrona oczu. Zaleca się stosowanie atestowanych gogli/okularów przeznaczonych do rozgrywek ASG. Jednakże jakości ochrony oczu Organizator nie będzie wymuszał.
- Przez cały czas gry nie wolno zdejmować ochrony oczu. Dotyczy to również miejsc respów.
- Obowiązuje zakaz stosowania jakichkolwiek ładunków wybuchowych, hukowych, ogłuszających, dymnych, łzawiących czy jakichkolwiek innych środków o działaniu szkodliwym dla żywych organizmów, bez zgody Organizatora.
- Należy pamiętać o sile swojej repliki i nie strzelać ze zbyt małych odległości.
- W budynkach obowiązują ograniczenia mocy replik do 350fps. Celować nisko. Jeśli tylko to możliwe, używać "cichej śmierci".
Zachować ostrożność i rozsądek.
- Jeśli to tylko możliwe, nie strzelać w głowę.
- Nie wolno strzelać wystawiając replikę za róg czy okno i prowadzić ogień bez patrzenia gdzie się celuje!
- Trafienie liczymy po dostaniu kulką w ciało, mundur, kamuflaż czy jakąkolwiek część oporządzenia.
- Komunikacja między trafionym a pozostałymi graczami jest zakazana, przekazanie broni również.
- Przypadkowe trafienie przez sojusznika powoduje taki sam skutek.
- Rykoszety nie są uznawane. Uznawane są celne strzały po linii prostej przez niewystarczającą osłonę, tj. przez szeroko rozumiane zarośla, trawy, krzewy.
- Seria czy pojedyncza kulka, od jednego lub kilku graczy, liczone są jako pojedyncze trafienie.
- Nie istnieje pojęcie strzału oddanego wcześniej. Przy jednoczesnym (w granicach dziesiątych sekundy), dwustronnym otwarciu ognia z pola rozgrywki schodzą obaj gracze.
- Można (i należy przy małych odległościach) stosować prawo łaski i nie strzelać, tylko powiedzieć: "dostałeś" do osób które zostały zaskoczone, nie miały szans oddania pierwsze strzału. W przypadku wątpliwości, schodzą obie osoby.
- W powyższej sytuacji, gdy "trafiony" zaakceptuje swoje trafienie, należy strzelić raz obok niego, by był słyszalny fakt oddania strzału. Nie musimy tego robić, jeśli to było zadanie "cichej śmierci" poprzez dotknięcie.
- Zabronione jest strzelanie w pobliżu osób pozbawionych ochrony oczu, trafionych, osób postronnych, jak i do fotografów, innych osób nie biorących czynnego udziału w rozgrywce oraz zwierząt.
- Gracze po zginięciu oznaczają się bandażem na lewym ramieniu symbolizującym zombiaka.
- Zakaz strzelania do pojazdów biorących udział w rozgrywce jak i tych nie biorących.
- Przemiana w zombi trwa 5 minut
- Podczas trwania rozgrywki gracze będą używać "kart gry" przygotowanych przez organizatora
- Dozwolone posiadanie ilości amunicji ustalonej przez organizatora (cywil max. garść kulek)
- Nie ograniczony "resp" zombi

REGULAMIN PORZĄDKOWY
- Organizator nie zapewnia opieki medycznej
- Organizator uprasza o przestrzeganie regulaminu, terminarza oraz podporządkowanie się innym ustaleniom powstałym w trakcie trwania Zlotu, a mających istotny wpływ na przebieg imprezy.
- Każdy uczestnik porusza się po terenie rozgrywki na własne ryzyko, przestrzegając regulaminu oraz ogólnie przyjętych zasad bezpieczeństwa i zdrowego rozsądku.
- Rozgrywka może zostać przerwana (nieszczęśliwy wypadek, wtargnięcie na teren osób postronnych lub z innych powodów) w każdym jej momencie.
- Zastrzeżona pozostaje ustalona bezpośrednio przed rozgrywką częstotliwość krótkofalowa Organizatora.
- Liczebność i skład grup biorących udział w rozgrywce ustala Organizator.
- Organizator nie bierze odpowiedzialności za nieszczęśliwe wypadki w czasie trwania zlotu.
- Organizator nie bierze odpowiedzialności za wszelki sprzęt zagubiony, zniszczony lub uszkodzony w czasie trwania zlotu.
- Zabrania się spożywania alkoholu podczas rozgrywek jak i w przerwach.
- Podczas trwania Zlotu zakazane są wszelkie działania mogące kojarzyć się z propagowaniem ideologii nazistowskiej i komunistycznej.
- Na terenie Zlotu obowiązuje zachowanie czystości i porządku.
- We wszystkich sprawach nie ujętych bezpośrednio w regulaminach, jak i dotyczących rozstrzygania kwestii spornych między graczami decydujące zdanie ma Organizator, którego decyzja jest nieodwołalna.
- Na manewrach organizator jest bogiem - jego jest ostatnie słowo w każdej sprawie. Zwłaszcza dyscypliny, kolejności szkoleń, zamordyzmu, czasu szamania i innych organizacyjnych pierdół zależnych od typu manewrów

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.072 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.fenixclan.pun.pl www.wings3d.pun.pl www.ometinie.pun.pl www.magicots.pun.pl www.mfox.pun.pl