ZOMBIE APOCALYPSE
WWW.ZOMBIE-LJA.PUN.PL
To już dwa lata od kiedy wybuchła epidemia nieznana dotąd naszemu światu. Śmiertelność wśród ludzi była bardzo wysoka, lecz populacja naszego świata nie zmniejszyła się nawet o połowę. Może dziwnie to zabrzmieć ale zmarli wracają do żywych, i już nie są tymi kim byli przed epidemią. Wielu nazywa to "sądem ostatecznym", inni apokalipsą. Teraz już nie ma podziału na państwa, nie ma rządów, które stoją na czele, nie ma wojska, szpitali itp. Liczy się tylko walka o przetrwanie.
Pierwsze podejrzenie padło na dziwną chorobę, która zdziesiątkowała wiele gatunków zwierząt, jednak okazało się, że za tym stoi tajemnicza pozarządowa organizacja "UMBRELLA", która prowadziła badania laboratoryjne nad bakteriami i wirusami, jednak już było za późno. Wiadomo, że UMBRELLA straciła wirus T wraz ze wszystkimi dokumentami.
Wirus przenosi się poprzez ugryzienie przez zainfekowanego oraz przez biały proszek
NIE PRZESTRZEGANIE REGULAMINU I ŁAMANIE ZASADY GRY KOŃCZY SIĘ ŚMIERCIĄ LUB WYDALENIEM Z ROZGRYWKI.
NIE ZNAJOMOŚĆ REGULAMINU NIE USPRAWIEDLIWIA
WPISANIE SIĘ NA LISTĘ OZNACZA AKCEPTACJE REGULAMINU
CYWIL
Największa grypa/frakcja biorąca udział w rozgrywce, Każdy ma prawo wystylizowania się na postać według swoich upodobań.
Np. policjant, lekarz, biznesmen, sklepikarz itd, jednak odpada stylizacja na żołnierza( zarezerwowane dla wojska). Więc ubiór
zależy od pomysłowości graczy, miło było by gdyby każdy ułożył swoją historię (jak to się zaczeło, jak przeżył itp) aby dodać klimatu rozgrywce.
Posiadają broń białą (zrobiona ze styropianu lub gąbki, nie dłuższa niż 0,5 metra) oraz broń palną (tylko i wyłącznie pistolety i ew. shotgun, lecz posiadając garść kulek)
UMBRELLA
Tajna organizacja odpowiadająca za epidemie choroby spowodowanej "Wirusem T"
Ubiór: cały czarny
Oporządzenie: pełne w różnym kolorze
Maski p-gaz: nie obowiązkowe na głowie ale obowiązkowe przy oporządzeniu
Broń: Biała i "klamki"(na zombiaków i też nie za wiele kulek) oraz zwykłą czyli AK, M4 itp do walki z ludźmi (też z ograniczoną ilością kulek)
Ilość członków w tej frakcji zależna od ilości osób na imprezie.
WOJSKO
Pozostali przy życiu żołnierze walczący z plagą zombie.
Ubiór: mundur
Oporządzenie: pełne
Maski p-gaz: nie obowiązkowe na głowie ale obowiązkowe przy oporządzeniu
Broń: Biała i "klamki"(na zombiaków i też nie za wiele kulek) oraz zwykłą czyli AK, M4 itp do walki z ludźmi (też z ograniczoną ilością kulek)
Ilość członków w tej frakcji zależna od ilości osób na imprezie.
ZOMBI
Do tej frakcji należą wszyscy gracze, którzy poniosą śmierć w rozgrywce. Umarli, którzy kierują się tylko głodem ludzkiego ciała, potrafią szybko
się przemieszczać.
Broń: ręce
Stylizacja: bandaż na rękę
OCZYWIŚCIE KAŻDĄ Z FRAKCJI OBOWIĄZUJĄ OKULARY OCHRONNE!!!
REGULAMIN MOŻE SIĘ JESZCZE ZMIENIĆ
Aktualizacja 05.11.2013
- Stawienie się w określonym w programie Zlotu miejscu i czasie.
- Zapoznanie się z udostępnionymi przez Organizatora regulaminami i zasadami, zaakceptowanie przepisów, czego bezpośrednim potwierdzeniem będzie zapisanie się na impreze.
- Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w regulaminie, o czym wszyscy zainteresowani zostaną powiadomieni.
- Osoby lub grupy w rażący sposób naruszające regulamin i zasady dobrej zabawy muszą się liczyć z możliwością usunięcia ze ze zlotu. Od razu, oraz przyszłych edycji.
- Każde naruszenie regulaminu może być traktowane upomnieniem, śmiercią podczas rozgrywki oraz wydaleniem ze zlotu
- Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmiany daty imprezy ze wzgledu na ilość osób
- Nie dostosowanie się do stylizacji danej grupy skutkuje nie dopuszczeniem do rozgrywki chyba, że na miejscu zdołasz zmienić swoją stylizację tak by odpowiadała normom.
- Zakazuje się stylizować na żołnierza, z wyjątkiem wojska.
- Osoby nie zapisane na listę nie mogą brać udziału w rozgrywce
ZASADY WALKI I BEZPIECZEŃSTWO
- Dozwolone jest używanie wyłącznie replik broni typu ASG. Jedyna dopuszczalna amunicja to plastikowe kulki 6 i 8 mm BB.
- Dozwolone jest używanie replik broni białej zrobionej wyłącznie ze styropianu lub gąbki ew. z innego tworzywa, które nie zrobi krzywdy drugiej osobie i nie przekraczająca 0,5 metra.
- Wymagana jest ochrona oczu. Zaleca się stosowanie atestowanych gogli/okularów przeznaczonych do rozgrywek ASG. Jednakże jakości ochrony oczu Organizator nie będzie wymuszał.
- Przez cały czas gry nie wolno zdejmować ochrony oczu. Dotyczy to również miejsc respów.
- Obowiązuje zakaz stosowania jakichkolwiek ładunków wybuchowych, hukowych, ogłuszających, dymnych, łzawiących czy jakichkolwiek innych środków o działaniu szkodliwym dla żywych organizmów, bez zgody Organizatora.
- Należy pamiętać o sile swojej repliki i nie strzelać ze zbyt małych odległości.
- W budynkach obowiązują ograniczenia mocy replik do 350fps. Celować nisko. Jeśli tylko to możliwe, używać "cichej śmierci".
Zachować ostrożność i rozsądek.
- Jeśli to tylko możliwe, nie strzelać w głowę.
- Nie wolno strzelać wystawiając replikę za róg czy okno i prowadzić ogień bez patrzenia gdzie się celuje!
- Trafienie liczymy po dostaniu kulką w ciało, mundur, kamuflaż czy jakąkolwiek część oporządzenia.
- Komunikacja między trafionym a pozostałymi graczami jest zakazana, przekazanie broni również.
- Przypadkowe trafienie przez sojusznika powoduje taki sam skutek.
- Rykoszety nie są uznawane. Uznawane są celne strzały po linii prostej przez niewystarczającą osłonę, tj. przez szeroko rozumiane zarośla, trawy, krzewy.
- Seria czy pojedyncza kulka, od jednego lub kilku graczy, liczone są jako pojedyncze trafienie.
- Nie istnieje pojęcie strzału oddanego wcześniej. Przy jednoczesnym (w granicach dziesiątych sekundy), dwustronnym otwarciu ognia z pola rozgrywki schodzą obaj gracze.
- Można (i należy przy małych odległościach) stosować prawo łaski i nie strzelać, tylko powiedzieć: "dostałeś" do osób które zostały zaskoczone, nie miały szans oddania pierwsze strzału. W przypadku wątpliwości, schodzą obie osoby.
- W powyższej sytuacji, gdy "trafiony" zaakceptuje swoje trafienie, należy strzelić raz obok niego, by był słyszalny fakt oddania strzału. Nie musimy tego robić, jeśli to było zadanie "cichej śmierci" poprzez dotknięcie.
- Zabronione jest strzelanie w pobliżu osób pozbawionych ochrony oczu, trafionych, osób postronnych, jak i do fotografów, innych osób nie biorących czynnego udziału w rozgrywce oraz zwierząt.
- Gracze po zginięciu oznaczają się bandażem na lewym ramieniu symbolizującym zombiaka.
- Zakaz strzelania do pojazdów biorących udział w rozgrywce jak i tych nie biorących.
- Przemiana w zombi trwa 5 minut
- Podczas trwania rozgrywki gracze będą używać "kart gry" przygotowanych przez organizatora
- Dozwolone posiadanie ilości amunicji ustalonej przez organizatora (cywil max. garść kulek)
- Nie ograniczony "resp" zombi
REGULAMIN PORZĄDKOWY
- Organizator nie zapewnia opieki medycznej
- Organizator uprasza o przestrzeganie regulaminu, terminarza oraz podporządkowanie się innym ustaleniom powstałym w trakcie trwania Zlotu, a mających istotny wpływ na przebieg imprezy.
- Każdy uczestnik porusza się po terenie rozgrywki na własne ryzyko, przestrzegając regulaminu oraz ogólnie przyjętych zasad bezpieczeństwa i zdrowego rozsądku.
- Rozgrywka może zostać przerwana (nieszczęśliwy wypadek, wtargnięcie na teren osób postronnych lub z innych powodów) w każdym jej momencie.
- Zastrzeżona pozostaje ustalona bezpośrednio przed rozgrywką częstotliwość krótkofalowa Organizatora.
- Liczebność i skład grup biorących udział w rozgrywce ustala Organizator.
- Organizator nie bierze odpowiedzialności za nieszczęśliwe wypadki w czasie trwania zlotu.
- Organizator nie bierze odpowiedzialności za wszelki sprzęt zagubiony, zniszczony lub uszkodzony w czasie trwania zlotu.
- Zabrania się spożywania alkoholu podczas rozgrywek jak i w przerwach.
- Podczas trwania Zlotu zakazane są wszelkie działania mogące kojarzyć się z propagowaniem ideologii nazistowskiej i komunistycznej.
- Na terenie Zlotu obowiązuje zachowanie czystości i porządku.
- We wszystkich sprawach nie ujętych bezpośrednio w regulaminach, jak i dotyczących rozstrzygania kwestii spornych między graczami decydujące zdanie ma Organizator, którego decyzja jest nieodwołalna.
- Na manewrach organizator jest bogiem - jego jest ostatnie słowo w każdej sprawie. Zwłaszcza dyscypliny, kolejności szkoleń, zamordyzmu, czasu szamania i innych organizacyjnych pierdół zależnych od typu manewrów
-KONTAKT: e-mail organizatora lammenco@o2.pl
NA FORUM ROZGRYWKI BĘDZIE PODANE DOKŁADNE MIEJSCE I CZAS ROZGRYWKI ORAZ MAPA DOJAZDU
Offline